pátek 8. září 2017

OVOV Brno 2017 (1)

Takový trošku úplně jiný víkend to měl být. 
Táta odjel na dlouho dopředu plánovaný výjezd (pánská jízda) po Jižní Moravě a kluci pro změnu sportují v Brně. Tak jako loni TADY i letos se koná finále Sazka Olympijského víceboje dětí základních škol.
No, původně měl vícebojařit jenom Máťá, ale nakonec z pozice náhradníka soutěží i Vojanda. Tudíž, můj plán jet do Brna společně  jenom s ním, a užít si sebe navzájem ve dvou (s fanděním Máťovi), padnul.
Zarezervovaný hotel v centru Brna (hned vedle vily Tugenghat, kterou jsem chtěla aspoň "večerním pohledem" Vojtíkovi ukázat), jsem přenechala babičce a stařikovi, a já zůstala s Terezkou a povinností postarat se o slepice a psa, doma!
Kluci jsou frajeři! Máťa po pěti disciplínách druhý! Vojta v konkurenci sedmdesáti kluků ve svém ročníku na parádním 24. místě!
Nejdůležitější je, že si to užívají, jsou v dobré náladě...
Trošku mě mrzí, že tam nejsme, ale aspoň dobrý pocit z toho, že jeli rodiče, mám... <3


PS: Zítra hodně štěstí, kluci!
























Žádné komentáře:

Okomentovat