pondělí 6. června 2016

Zvláštno

Moje psaní tady... bude spíš takový občasník.
Nechci psát úplně o všem, nechci psát plánovitě, témata si násilně vyhledávat... a co si budeme povídat, život není jenom o výletech, setkáních, dobré náladě a pozitivních věcech.
Občas přijde splín, u mě pocity marnotratnosti, toho, že nic nestíhám, nedělám dost dobře, dost rychle, dost poctivě! Něco si vysním a nedotáhnu, příliš přemýšlím a pak se bojím... Jednoduše si neužívám den naplno! Pak sním tajně obr kus čokolády na jeden šup :-(... a furt není líp anebo taky je! :-). Tak to jsem tak trochu já.

PS: A taky jsme dneska rozbili (já ne!) jednu darovanou láhev dobrého pití, co jsme dostali před rokem od Mariana a chtěli ji otevřít na oslavu Terezčina ročku! To mrzelo hodně! 

A taky si slibuji, že budu chodit dřív na kutě! A né vždycky až zítra! Tak tedy od zítra, jo? :-)


Jana
:-):-):-)


Žádné komentáře:

Okomentovat