pátek 9. září 2016

Brno a OVOV

Výlet, nevýlet, na otočku..
Byli jsme s babičku a stařikem podpořit Matýska v republikovém finále "Odznaku všestrannosti olympijských vítězů" v Brně. TADY Byla to docela veliká sláva - slavnostní zahájení, slavnostní famfáry, slavní olympijští vítězové... Loni zahajovala ještě Věra Čáslavská :-(, letos Ludmila Formanová!
Ale bylo to pro mne celé jaksi fyzicky i psychicky náročné a moc jsem si Tě neužila! Někdy je prostě maminkovská aktivita kontraproduktivní...
A vedl sis moc dobře! Ale vlastně jsem nabyla dojmu, Maty, žes nás tam ani moc nepotřeboval... Chtěla jsem  být všude, a mám pocit, že jsem nebyla nikde :(. Chtěla jsem ti udělat hezké fotky, a nemám skoro nic.
Brzké vstávání, zmatek, únava, Terezka, veliké vedro, tvůj jistý nezájem, obavy z dlouhé cesty zpět... Vědět to dopředu, zůstala bych doma a fandila Ti, tak jako táta, na dálku...

A v té změti mých pocitů se chce ztratit Tvůj nádherný výsledek!! Ale neboj, neztratí!! :-) TADY
Smekáme před Tebou, Matýsku, veliká poklona, jsi šikula neskutečná!
Republikové finále to už není jen tak "něco", to už je prostě NĚCO, a ty jsi skončil na úctyhodném sedmém místě!!

PS: 






pyšná máma :)





Žádné komentáře:

Okomentovat