pátek 21. října 2016

Ale pořád tady je!

Babičku máme v těch lázních...
Není kam zajít ráno na kafe, odložit Terezku a jít si zaběhat... Nepřichází během dne, nenosí šťávu (a že už ten vitaminový deficit pociťuji), nepozve čas od času na oběd... Nezapomíná u nás brýle a jiné části oděvu, neříká "už jsem tu zas"...
Kluci cestou ze školy nemají kam skočit na pendreky... Není kdo by mi připomínal, jak musím myslet především na sebe, jak to přeci není normální, že ta Terazka pořád tak špatně spí :)... Není kdo by mi ukázal, co zase upletl, co dotáhl z knihovny...
Není s kým zajít na bazén, jen tak se trajdnout, pozvat do té nové kavárny, co mám v merku...
Prostě se potkat!

Díkybohu, mami, že Ti je kam zavolat... Jsem ráda, že Tě mám! 
-Tvá Janula- :)


Moje Holky 

Žádné komentáře:

Okomentovat