pátek 23. června 2017

Pudrové oblečky ve skříni

Můj den je rozčtvrtinovaný na cimpr campr. Mám pocit, že si během něj snad ani nesednu. (Vždyť už i to kojení je kolikrát v podřepu :-)
Je to milión malých i větších činností, co musím během dne vykonat. Tak třeba dneska: tu nachystat snídani, svačinu, tu pověsit prádlo, tu vyprázdnit a narvat myčku, tu utřít nudli pod nosem, tu uklidit terasu, tu posedět s Terezkou na pískovišti, tu s ní poskákat na trampošce, tu vytrhat plevel, který mi nedá kolem něho jen tak projít, tu zajet Máťovi pro oběd, tu mu zafačovat bolavou nohu, tu uvařit čaj, který zase došel, tu zasadit novou kytku, tu odvézt kluky k holiči, tu umýt koupelky, tu upéct bublaninu, uvařit oběd na zítra (máme fotbal), tu vytáhnout jedno klíště, tu připravit večeři, tu uspat Terezku, tu posbírat prádlo, tu pozalévat zahradu, tu poklidit ten běžný každodenní binec... tu a tu a tu a tu :-)) Ještěže tu školu už alespoň nemusíme řešit!
Ale to si tu nestěžuji... :-)))) Jako každá máma to přeci všechno dělám s láskou!

PS: A pak... Těším se na večer až zapnu počítat a mám před sebou klid... a jednu velkou výzvu! Se to začíná skládat jako puclíky.  A třeba právě i tohle mě dělá šťastnou a dává mi to schopnost zvládnout ta všechna " tu a tu " aby druzí byli štastní...


Žádné komentáře:

Okomentovat