sobota 13. ledna 2018

Jak máma s tátou volit byli

Chci, abyste, děti moje, věděly, jak máma s tátou tenkrát volili!
Nyní to byla druhá příležitost, druhá přímá volba prezidenta v historii samostatné České republiky. V té první uspěl a prezidentem se stal Miloš Zeman. I my ho s tátou tenkrát podpořili.
Nyní jsme to neudělali! Vždy jsem měla pocit a přesvědčení, že jde o osobu velmi vzdělanou, vtipnou, člověka, který v prezidentské funkci nebude kličkovat, mluvit pravdu, bude člověkem "na hradě" za všech okolností slušným a důstojným. Podle mě - nebyl a zklamal. Navíc, celé moje mínění podpořil svou "neodvahou, pohrdáním??" zúčastnit se alespoň jedné společné debaty se všemi ostatními kandidáty v letošní volbě.
A proto teď můj hlas dostat nemohl.
Za mě ho dostal Pavel Fischer, za tátu Marek Hilšer. Osobnosti, které na nás zapůsobily nejvíc -  jednoduše pro své charakterové vlastnosti, vzdělání, empatii, rozhodnost, minulost...  Byť Marka Hilšera jsme do doby prezidentské kampaně vůbec neznali.
A protože když tento článeček píšu, výsledky prvního kola už jsou na světě, víme tedy, že do kola druhého postoupil Miloš Zeman (38,56 %) a Jiří Drahoš (26,6 %). A náš hlas s tátou bude jednoznačný. :-)

PS: Je fajn sledovat, jak to ty naše děcka doma vnímají... Jak jsou ovlivnitelné :) našimi domácími soukromými rodičovskými rozpravami :), jak nechápou babičku, jak může toho Zemana volit... :-))
PSS: Ale nebojte, kluci, teď už ji zpracujeme! :) U babiček se to totiž může! :))



1 komentář:

  1. Jani, souhlasím od A po Z, s historií voleb hlavy státu jsme na tom velmi podobně, včetně přesvědčování babiček a dědů :) . Držme si všichni palce.

    OdpovědětVymazat