úterý 8. listopadu 2016

Obyčejnost

všedních dní mám ráda! :-)
Začíná těšení se na vánoce. Máťa to má spočítáno (46 s dneškem). V hlavě se mi skládají ježíšci a všechny ty milé povinnosti, co s tím souvisí.
Vybíráme lokaci pro naši velkou rodinnou zimní apaluchu (už třetí ročník se blíží!!!). Loňská Bešeňová byla super!
Máťa má novou paní učitelku. Prý do konce adventního roku :-). Já myslím, že měl na mysli rok kalendářní, ale to je fuk.
Dnešní poštou odešel můj Nikon na reklamaci. A to mě trápí! Prostě přestal zaostřovat úplně.
Vojta dostal trojec z fyziky a V. má zaplombovaný zub (prý zdravý :-)))
Terezka od soboty najela na režim - spím jednou denně! Tajně jsme doufali, že se tím, třeba, vyeliminuje noční bdědí. Nestalo se tak :-)))
Po televizních novinách jsme si pustili i s klukama Cirkus Humberto (na YouTube to je! A tímto babičce děkujeme za nádherný tip!)
A šiju - momentálně ježíška pro Rezinku a pak, pak příjdou na řadu teploušci :-)))))! Už se nemůžu dočkat. Ale o tom zas někdy přííííště!!!!

PS: Podtrženo, sečteno - jedno všední úterý - a jak obyčejně bohaté!












Žádné komentáře:

Okomentovat